Friday, May 1, 2009

x-men:- mengecewakan........


salam... hurm,ari tue aku ngan dak2 kelas aku pg tengok citer wolverine kt alamanda. Tp agak malang laa sebab bagi aku citer tue tak menepati cam ape yang aku bayangkan. grafik dier sangat mengecewakan sampaikan ada satu babak tue cam dier men lukis jer. ceh. spoil giler aku raser. best lagik tengok citer GENG. aku membayangkan yang citer tue best giler arr, walaupun aku dah tau jalan citer dier. huhuhu.(ada sebab aku ckp cam ni). pas tangok citer nie, aku ada gak tanya kat member aku, dier pon cakat garfik citer nie hampeh. maybe diorang dah kecewa sebab citer yang tak siap dah terlepas dicetak rompakan.huhuhu. dats why laa diorng wat cam cikai2 jer. tue tanggapan aku laa. ape2 pon, bagi aku, x-man kali nie mengeceakan. aku harap citer2 len yang aku nak tengok nt tak cam nie. dats all...tululuuuu....salam...

p/s:- dah lamer jgk aku tak menulis kat blog aku nie...harap ada jer tp tak wat aper2...huhu...insyaallah,aku akan kembali mengaktifkan blog aku nie...

0 comments: